Mazda CX‌-30 Forum banner

Wymiana opon Bridgestone Turanza EL440

38K views 78 replies 33 participants last post by  Rob  
#1 ·
Zaskoczony negatywnymi komentarzami właścicieli na temat opon OEM CX-30, szukałem szerszej próby opinii z mojego ulubionego źródła recenzji opon; TireRack.com:

Bridgestone Turanza EL440

Cholera jasna - recenzje są przerażające. Nie chcę znowu spędzić czterech lub więcej lat na jeździe na kiepskich oponach, czekając na dzień, w którym w końcu będę mógł kupić odpowiednie opony do mojego samochodu. Co więcej, opony "takeoff" jak nowe mają jakąś wartość odsprzedaży, podczas gdy opony "używane" są praktycznie bezwartościowe. Przy 267 milach na moim liczniku kilometrów, zegar szybko tyka, a opony OEM stają się rzeczami, za których utylizację będę musiał faktycznie ZAPŁACIĆ.

Zatem, co kupić, aby zastąpić straszne opony OEM? Główne opcje opon w rozmiarze 215/55R18 to:

Opona[/TD>
[TD]Kategoria[/TD>

[TD]
MSRP
[/TD>
$225​
[/TD>
$212​
[/TD>
$212​
[/TD>
$205​
[/TD>
[/TR>
[TD]

[TD>Michelin CrossClimate2 [/TD>
[TD>Grand Touring All-Season[/TD>

[TD]

[TD>Michelin Defender T+H[/TD>
[TD>Standard Touring All-Season[/TD>

[TD]

[TD>Michelin Defender2 (nowe)[/TD>
[TD>Standard Touring All-Season[/TD>

[TD]

[TD>Continental Cross Contact LX25[/TD>
[TD>Standard Touring All-Season[/TD>

[TR][TD]

Patrząc dalej, odkryłem, że do 31 sierpnia 2022 r. Continental oferuje rabat w wysokości 70 USD na Cross Contact LX25. Co więcej, jeśli zarejestrujesz się na kartę kredytową Continental Tire (za pośrednictwem Synchrony.com z oszałamiającym 29,99% RRSO), możesz otrzymać drugi rabat w wysokości 70 USD (oba rabaty można złożyć online razem dla przedpłaconych kart debetowych VISA). Jest to więc najtańsza z czterech oczywistych, wysoko ocenianych opcji opon (dla moich potrzeb związanych z jazdą) PLUS 140 USD rabatów.

Oto recenzje TireRack.com dotyczące Continental Cross Contact LX25:


Chciałbym usłyszeć, co inni właściciele CX-30 mają do powiedzenia na temat swoich doświadczeń z oponami i dokonanych wyborów.
 
#2 ·
Byłem zadowolony z opon Bridgestone Turanza OEM, ale obecnie jeżdżę tylko około 3000 mil rocznie i jestem typem zrelaksowanego, spokojnego kierowcy, który nawet przeciętnych opon nie doprowadza do granic, gdzie można by zauważyć, że coś jest wadliwe/brakuje. :p Ponadto, tutaj (AZ) jest przewidywalnie sucho i panują optymalne warunki do jazdy, a mój CX-30 nie był jeszcze prowadzony w deszczu ani na mokrych drogach w ciągu 6 miesięcy, odkąd go posiadam. Mieszkałem w okolicach Atlanty przez około 30 lat, zanim się tu przeprowadziłem, i tam był deszcz, deszcz, deszcz, więc granice pewnych opon szybciej dochodziły do głosu (a wtedy jeździłem DUŻO więcej).
 
#3 ·
Byłem zadowolony z opon Bridgestone Turanza OEM, ale obecnie jeżdżę tylko około 3000 mil rocznie i jestem typem zrelaksowanego, spokojnego kierowcy, który nawet nie doprowadza przeciętnych opon do granic, gdzie zauważyłbyś, że coś jest wadliwe/brakuje.
Jeśli ktoś jest emerytem, któremu zależy tylko na tym, żeby jego opony były okrągłe i czarne, to opony OEM, których tak wiele osób nienawidzi, mogą być w porządku. Dla takiej osoby opony OEM są wystarczająco czarne i wystarczająco okrągłe (nie licząc pęcherzy na ścianach bocznych). To, co naprawdę mówisz, to to, że nie masz preferencji ani opinii na temat opon.

Samochody, których używaliśmy w Niemczech w tamtych czasach, miały 12-warstwowe, kuloodporne opony typu run-flat, które kosztowały fortunę. W zależności od wyposażenia do życia, bezpieczeństwa i misji operacji, jest to inny sposób myślenia, którego się nie pozbyłem. Opony (i hamulce) są dla mnie nadal bardzo ważne.
 
#4 ·
60 000 km tutaj na oryginalnych oponach... wszystko, co chcę dodać, to kierować się własnym doświadczeniem, a nie recenzjami. Nie mam problemów na suchej, mokrej nawierzchni ani przy minimalnym śniegu. Mam dedykowane opony zimowe, ale do codziennej jazdy nie ma problemu. Moim zdaniem nie warto zmieniać, biorąc pod uwagę, jak drogie są opony.
 
#5 ·
Wcale tak nie powiedziałem, ale ludzie mają tendencję do interpretowania rzeczy w sposób, w jaki chcą. Jeśli nawet nie zbliżam się do limitów przeciętnej opony OEM przy moich normalnych nawykach jazdy i rodzaju klimatu, w którym się znajduję, a jazda wydaje się komfortowa/cicha, to po prostu nie ma potrzeby kupowania nowych opon ani ulepszania ich, dopóki nie będę musiał lub nie będę miał na to ochoty. Kiedy kupuję nowe opony, zwykle wybieram lepsze opony całoroczne określonych marek. Ale w tym przypadku wymiana opon od razu na opony najwyższej klasy/typu w zupełnie nowym pojeździe jest dla mnie bezużytecznym przerostem formy nad treścią, tak samo jak kupowanie prawdopodobnie bardziej problematycznego silnika z turbodoładowaniem, który nie zrobi dla mnie osobiście nic, tylko zmniejszy moje MPG, jednocześnie prawdopodobnie zwiększając regularne zużycie oleju (szczególnie jeśli jeździłbym nim agresywnie, żeby z niego skorzystać).
 
owns 2022 Mazda CX-30 Carbon Edition (NA 2.5L, No Cylinder-Deactivation)
#6 ·
To wcale nie to, co powiedziałem, ale ludzie mają tendencję do czytania rzeczy w sposób, w jaki chcą. Jeśli nawet nie zbliżam się do limitów przeciętnej opony OEM przy moich normalnych nawykach jazdy i rodzaju klimatu, w którym się znajduję, a jazda wydaje się komfortowa/cicha, to po prostu nie ma potrzeby kupowania nowych opon lub ulepszania ich, dopóki nie będę musiał lub będę miał na to ochotę. Kiedy kupuję nowe opony, zazwyczaj wybieram lepsze opony całoroczne pewnych marek. Ale w tym przypadku jest to bezużyteczna przesada, aby natychmiast wymieniać opony na markę/typ z najwyższej półki w zupełnie nowym pojeździe, tak samo jak kupowanie prawdopodobnie bardziej problematycznego silnika turbo, który nie zrobi dla mnie nic osobistego, tylko zmniejszy moje MPG, jednocześnie prawdopodobnie zwiększając regularne zużycie oleju (szczególnie jeśli jeździłbym nim agresywnie, aby z niego skorzystać).
Nie martw się, mogę z całą pewnością powiedzieć, że odkąd posiadałem zarówno modele z turbodoładowaniem, jak i bez, opony fabryczne są w porządku przez większość czasu. Doprowadziłem oba samochody do granic przyczepności (powerslides lol). Miałoby to znaczenie tylko w sytuacjach awaryjnego hamowania (głównie na mokrej nawierzchni) i ruszania z miejsca w wersji turbo. Jedyne, czego naprawdę brakuje oponom OEM, to przyczepność na śniegu i trwałość bieżnika. Podsumowując, dopóki wiesz, że opony mają pewne ograniczenia, możesz w nich działać. Od czasu do czasu daj swojemu samochodowi popalić, aby sprawdzić osiągi opon : )

Nadal polecam opony letnie, jeśli jesteś w AZ, aby zapobiec przedwczesnemu zużyciu, ponieważ opony całoroczne nie wytrzymują nadmiernego ciepła.
 
#7 ·
Wymieniłem opony Bridgestone Turanza dzień po zakupie mojego CX-30. Musząc czekać 3 i pół miesiąca na dostawę po złożeniu zamówienia, miałem dużo czasu na czytanie, więc byłem dobrze świadomy wad Bridgestone. Wybrałem opony Yokohama Avid Ascent GT (225/55/R18) i jestem bardzo zadowolony z osiągów tych opon.
 
#8 ·
To, że recenzje online mówią, że opony są "złe", nie oznacza, że będą one nieodpowiednie do Twoich celów i powinny zostać wymienione.
Sugeruję, abyś pojeździł na nich przez jakiś czas, ocenił je sam, a następnie, JEŚLI nie spełniają Twoich wymagań, rozważył alternatywy.
Ale sam zdecyduj, czy opony działają, a nie tylko dlatego, że internet mówi Ci, że są "złe".
 
#9 · (Edited)
To, że recenzje online mówią, że opony są "złe", nie oznacza, że będą nieodpowiednie do Twoich celów i powinny zostać wymienione.
Sugeruję, abyś pojeździł na nich przez jakiś czas, sam je ocenił, a następnie, JEŚLI nie spełniają Twoich wymagań, rozważył alternatywy.
Ale sam zdecyduj, czy opony działają, a nie tylko dlatego, że internet mówi Ci, że są "złe".
To nie garść postów na Facebooku, do których się odnoszę - to setki poważnych, przemyślanych recenzji opon na wiarygodnej stronie internetowej. Sam Mazda ma poradę serwisową (nr ref.: SA-031/22) dotyczącą pęcherzy na ścianach bocznych tych opon. Uważałem, że opony OE od pierwszego dnia wydawały się podejrzane. Mieszkam w okolicy z dużą ilością, często obfitych opadów deszczu. Jazda na oponach przez jakiś czas (przejście od prawie nowych opon do "używanych" opon, które są bezwartościowe) jest tym, czego wyraźnie chcę uniknąć. Dzięki.
 
#11 ·
Ja również wcześnie odkryłem, że opony OEM Bridgestone w moim nowym CX30 Turbo były na samym dole wszystkich ocen, które widziałem. Zrobiłem to już wcześniej - zabrałem nowy samochód, aby wymienić go na bardziej pożądane opony. Poszedłem więc do mojego lokalnego, przyjaznego dealera Discount Tire, gdzie w przeszłości dostałem wartość wymiany za moje nowe opony take-off, ale odmówili mi czegokolwiek za moje Bridgestone, stwierdzając, że to jedna z najgorszych opon Bridgestone i nawet ich nie mają w magazynie! Cóż, i tak to zrobiłem, wymieniając je na ekskluzywne opony całoroczne Continental "Control Contact Sport" o wysokich osiągach w ulepszonym rozmiarze 235/50ZR18. Opona jest zasadniczo klonem Continental Extreme Contact DWS06 i bardzo podobna do General GMAX AS05, która również jest produkowana przez Continental. Opona o większej szerokości nie ma problemów z prześwitem. Półtora roku użytkowania pokazuje, że są doskonałe na suchej i mokrej nawierzchni i całkiem dobre na śniegu. Gdybym mieszkał w bardziej surowym zimowym obszarze, mógłbym kupić oponę całoroczną Nokian WR G4.
 
#12 · (Edited by Moderator)
Zamontowałem dziś nowe opony (Continental Cross Contact LX25 w rozmiarze OEM). Discount Tire powiedział mi, że opony Bridgestone są warte tylko 25 dolarów za sztukę (100 dolarów łącznie) i że lepiej będzie, jeśli sam je sprzedam za około 200 dolarów. Mogłem zapłacić tylko numerem konta karty kredytowej Continental Tire (wciąż w drodze pocztą), a sprzedawca potwierdził, że kwalifikuję się do dwóch (2) rabatów w wysokości 70 dolarów na komplet opon. Całkowity koszt z bezpłatnymi rotacjami, ponownym wyważaniem i bezpłatną wymianą uszkodzeń (35 USD/oponę) oraz 62 USD podatku od sprzedaży wyniósł 954 USD (po rabatach w wysokości 140 USD).

Wyraźnie poprosiłem ich, aby uważali na pomalowane zaciski, ale, ups, i tak jeden uszkodzili i odjęli 20 dolarów od mojego rachunku (byli gotowi pójść o wiele wyżej z odszkodowaniem). Nie wiem, jak do cholery to zrobili, ale twierdzili, że zrobili to pędzlem używanym do usuwania rdzy (z moich świeżo pomalowanych osłon tarcz hamulcowych? Naprawdę?).
 
#13 ·
Jeśli mieszkasz w ciepłym klimacie, gdzie rzadko lub nigdy nie ma śniegu i chcesz opony z dobrą gwarancją i osiągami na mokrej nawierzchni, rozważ również Yokohama YK740 GTX. Kosztują one około 172 USD za sztukę w USA i mają gwarancję na 60 000 mil. To właśnie na nie ostatecznie zamienię moje Turanzy. Albo to, albo Yokohama Avid Ascend GT, która kosztuje około 20 dolarów więcej, ale ma nieco lepszą gwarancję na 65 000 mil. Oba modele są przeznaczone do całorocznej turystyki.
 
#14 · (Edited)
Zaskoczony negatywnymi komentarzami właścicieli na temat opon OEM CX-30, szukałem szerszej próby opinii z mojego ulubionego źródła recenzji opon; TireRack.com:

Bridgestone Turanza EL440

Cholera jasna - recenzje są przerażające. Nie chcę znowu spędzić czterech lub więcej lat na jeździe na kiepskich oponach, czekając na dzień, w którym w końcu będę mógł kupić odpowiednie opony do mojego samochodu. Co więcej, opony "takeoff" jak nowe mają pewną wartość odsprzedaży, podczas gdy opony "używane" są praktycznie bezwartościowe. Przy 267 milach na moim liczniku kilometrów, zegar szybko tyka na oponach OEM, które staną się rzeczami, za które faktycznie będę musiał ZAPŁACIĆ, aby je zutylizować.

Co więc kupić, aby zastąpić straszne opony OEM? Podstawowe opcje opon w rozmiarze 215/55R18 to:

Opona[/TD>
[TD]Kategoria[/TD>

[TD]
MSRP
[/TD>
Michelin CrossClimate2[/TD>
[TD]Grand Touring All-Season[/TD>

[TD]
$225​
[/TD>
Michelin Defender T+H[/TD>
[TD]Standard Touring All-Season[/TD>

[TD]
$212​
[/TD>
[/TR>
[TR]
[TD]Michelin Defender2 (nowe)[/TD>
[TD]Standard Touring All-Season[/TD>

[TD]
$212​
[/TD>
[/TR>
[TR]
[TD]Continental Cross Contact LX25[/TD>
[TD]Standard Touring All-Season[/TD>

[TD]
$205​
[/TD>
[TD]
[TD]
[TD]

Szukając dalej, odkryłem, że do 31 sierpnia 2022 r. Continental oferuje 70 USD rabatu na Cross Contact LX25. Co więcej, jeśli zarejestrujesz się w Continental Tire Credit Card (przez Synchrony.com z oszałamiającym 29,99% APR), możesz otrzymać drugi rabat w wysokości 70 USD (oba rabaty można złożyć online razem dla przedpłaconych kart debetowych VISA). Jest to więc najtańsza z czterech oczywistych, wysoko ocenianych opcji opon (dla moich potrzeb związanych z jazdą) PLUS 140 USD rabatów.

Oto recenzje TireRack.com dotyczące Continental Cross Contact LX25:


Chciałbym usłyszeć, co inni właściciele CX-30 mają do powiedzenia na temat swoich doświadczeń z oponami i dokonanych wyborów.
GORĄCO polecam Vredestein Quatrac Pro Grand touring. Mam je teraz w 4 pojazdach i za te pieniądze są nie do pobicia. Przeczytaj recenzje

 
#15 ·
G O R Ą C O polecam Vredestein Contact Pro Garand touring. Mam je teraz w 4 pojazdach i za te pieniądze. są nie do pobicia. Przeczytaj recenzje
Popierasz oponę, której nie można znaleźć na stronie internetowej Vredestein, a Google również nie może znaleźć żadnej wzmianki o oponie "Vredestein Contact Pro", więc dzięki za to. Może miałeś na myśli "Quatrac Pro", ale mogłeś mieć na myśli cokolwiek, więc kto wie.
 
#20 ·
#23 ·
Dzięki za szczegóły, wezmę to pod uwagę. Zawsze używałem dedykowanych opon zimowych i felg w moich pojazdach, więc bardziej interesuje mnie letni zamiennik dla Turanzy. Przyznam, że Vredesteiny nie są tu popularną oponą... jeszcze. Wygląda na to, że znalazłeś perełkę dla swoich potrzeb.
 
#30 ·
Skłaniam się ku Firestone Firehawks. Nigdy więcej nie kupię Bridgestone.
Nigdy Bridgestone? Kto, Twoim zdaniem, jest właścicielem Firestone od 1988 roku? Pamiętasz fiasko Firestone z 2001 roku z Fordem Explorer, które doprowadziło do zerwania przez Forda stuletniej relacji z Firestone? Google to łatwy sposób na znalezienie informacji o produkcie, na który zamierzasz wydać 1000 dolarów. Jakie informacje lub dane testowe posiadasz, które sprawiają, że Firehawk wydaje się dobrym wyborem? Ponieważ…

Image
 
#28 ·
Jeśli ludziom tak bardzo podobają się fabryczne opony, mam zestaw z przebiegiem 2500 km ;) Najgorsza opona, jaką kiedykolwiek jeździłem. Założenie felgi 7,5" i opon Michelin Pilot Sport A/S 4 całkowicie zmieniło ten samochód, jeśli myślisz, że wcześniej jeździł świetnie, to TERAZ JEST O WIELE LEPIEJ!
 
#29 ·
Jeśli ludziom tak bardzo podobają się fabryczne opony, mam zestaw z przebiegiem 2500 km ;) Najgorsza opona, jaką kiedykolwiek jeździłem. Uzyskanie felgi 7,5" i opon Michelin Pilot Sport A/S 4 całkowicie zmieniło ten samochód, jeśli myślisz, że wcześniej jeździł świetnie, to TERAZ JEST O WIELE LEPIEJ!
Czy Twoje Turbo pożera olej?
Pytam, ponieważ jestem zaniepokojony, właśnie kupiłem jeden.
 
#33 · (Edited)
Większość recenzji każdego rodzaju może być mocno stronnicza z wielu powodów, nawet jeśli założymy, że wszystkie są uczciwe (i nie są oszustwem marketingowym, spamem i tym podobnym, co trapi Amazon i inne miejsca). Kupowałem wcześniej produkty/treści z "entuzjastycznymi recenzjami", z których nie byłem zadowolony, i na odwrót. Cholera, nigdy nie kupiłbym mojego WSPANIAŁEGO (IMO) małego 2015 Toyota Yaris SE hatch 5-MT w tamtych czasach, gdybym słuchał dominujących recenzji na jego temat (uwielbiałem tego małego hatchbacka - przypominał mi moje dni z Honda CRX Si). W większości recenzji jest po prostu dużo subiektywnego uprzedzenia (jeśli nie manipulacji marketingowej za opłatą). Ponadto różni ludzie lubią i szukają różnych rzeczy w produktach, ludziach itp. Straciłem szacunek do Consumer Reports po obserwacji, jak oceniali/recenzowali samochody (na przykład). Więc, myślę, że ostatecznie sprowadza się to do "Oka obserwatora". Czytałem również poważną niechęć do CX-30, ale podoba mi się mój - i z pewnością jest lepszy niż cokolwiek innego dostępnego w miernym segmencie małych crossoverów dla USA.
 
#34 ·
Dyskusje na temat marek opon przypominają mi dyskusje na temat rodzaju oleju i częstotliwości jego wymiany.
Prawdopodobnie na szczycie listy najczęściej omawianych i opiniotwórczych tematów.
Ponieważ marki mają wiele fabryk w różnych częściach świata, podjęcie decyzji może być trudne.
Pirelli i Michelin mają ogromny dział marketingu i wydają się być znane na całym świecie jako producenci opon premium. Z tym wiąże się wysoka cena, mniej znane marki, takie jak Kuhmo, Vredestein itp., mogą produkować jeszcze lepsze opony, ale jeśli nie masz niezawodnego źródła, to loteria.

Co jest dla mnie jasne, to poważna niechęć do Turanz w CX30.
Tak wiele możliwości do celów takich jak przyczepność na mokrej nawierzchni, hałas, komfort ścian bocznych itp. Czy naprawdę istnieje jeden, który robi to wszystko lepiej niż jakikolwiek inny? Który wyróżnia się jako el supremo?
Daj mi znać, ponieważ chciałbym zestaw „idealnych” opon na trzy pory roku.
Zimą jeżdżę na dedykowanych oponach śniegowych/lodowych, ponieważ mieszkam w Kanadzie.
 
#35 · (Edited)
Dyskutowanie o markach opon przypomina mi dyskusje o rodzajach oleju i częstotliwości wymiany.
Prawdopodobnie na szczycie listy najczęściej omawianych i opiniotwórczych tematów.
Ponieważ marki mają wiele fabryk w różnych częściach świata, podjęcie decyzji może być trudne.
Pirelli i Michelin mają ogromny dział marketingu i wydają się być znane na całym świecie jako producenci opon premium. Z tym wiąże się premium pricing, mniej znane marki, takie jak Kuhmo, Vredestein itp. mogą produkować jeszcze lepszą oponę, ale jeśli nie masz niezawodnych źródeł, to loteria.

Jasne jest dla mnie, że istnieje poważna niechęć do Turanz w CX30.
Tak wiele możliwości wyboru do celów takich jak przyczepność na mokrej nawierzchni, hałas, komfort ścian bocznych itp. Czy naprawdę istnieje jeden, który robi to wszystko lepiej niż jakikolwiek inny? Który wyróżnia się jako el supremo?
Daj mi znać, ponieważ chciałbym zestaw „idealnych” opon na trzy pory roku.
Zimą jeżdżę na dedykowanych oponach zimowych/lodowych, ponieważ mieszkam w Kanadzie.
Oto oceny Tire Rack kilku opcji w segmencie Grand Touring All Season.
Zwróć uwagę, co jest na dole…


Oto oceny w segmencie Crossover/SUV Touring All Season…

 
#37 ·
Słyszałem bardzo dobre recenzje na temat Vredestein. Dość nowa firma w Ameryce Północnej z fabrykami w Holandii i Indiach.
Byłem dziwnie rozczarowany niektórymi Nokianami, które kupiłem kilka lat temu na zimę, ponieważ zostały wyprodukowane w Rosji.
Były to opony zimowe, które były wysoko oceniane i przypuszczam, że Rosjanie powinni wiedzieć coś o śniegu.
Nie sądzę, żeby wiele opon było faktycznie produkowanych w Kanadzie, wierzę, że Bridgestone, Goodyear i Michelin to robią, ale w bardzo niewielu modelach.
Kiedy zdecyduję się zdjąć Turanzy, poważnie przyjrzę się Vredesteinom.
 
#39 · (Edited)
Mamy opony Continental Cross Contact LX25 w naszym Rav4 hybrid, mamy na nich około 25 000 mil i bardzo małe zużycie. Jestem z nich bardzo zadowolony. MPG, który jest wrażliwy w przypadku hybryd, spadł o 5 do 10% na kilka tysięcy mil, a następnie wrócił do oczekiwanego poziomu. Podobają mi się wskaźniki zużycia dla D,W,S. (sucho, mokro, śnieg) plus bardzo płytkie wskaźniki zużycia, aby szybko określić, czy zużycie jest równomierne.

Kupię je do mojego CX-30 w pewnym momencie, mam dopiero 3400 mil i jeżdżę głównie po mieście, więc nie czuję pilnej potrzeby wymiany OEM.
 
#43 ·
Chciałem krótko dodać swoje dwa grosze, ponieważ wspomniano o CrossClimate 2. Mam je na swoim samochodzie od około 10 tysięcy mil i sprawdzają się fantastycznie we wszystkich warunkach pogodowych. Nie zgodziłbym się z tym, że są to opony całoroczne zimowe i argumentowałbym, że są to po prostu naprawdę dobre opony całoroczne. To zrozumiałe, że tak się myśli, biorąc pod uwagę agresywny wzór bieżnika, ale wygląd w tym przypadku nie przekłada się negatywnie na osiągi opony. Charakterystyka zużycia moich CC 2 jest obecnie znacznie lepsza niż w przypadku moich standardowych Bridgestone i mają lepszą przyczepność we wszystkich scenariuszach, bez zauważalnej różnicy w hałasie drogowym lub jakości jazdy. Próbowałem przeczytać/obejrzeć jak najwięcej recenzji i porównań i stwierdziłem, że Tyre Reviews na YT i Tire Rack mają dość obszerne testy. Nie mam pojęcia, co inni myślą o tych źródłach, ale wydawały się one całkiem dobre w informowaniu konsumentów o zakupach opon.

Szczerze mówiąc, w dzisiejszych czasach wydaje się, że istnieje mnóstwo dobrych opcji opon, co jest świetne, ponieważ czuję, że naprawdę nie można się pomylić. Rozważałem kilka opon, takich jak DWS06+, ale chciałem uzyskać nieco lepsze osiągi zimowe.
 
#44 ·
Chciałem krótko dodać swoje dwa grosze, ponieważ wspomniano o CrossClimate 2. Mam je na swoim samochodzie od około 10 000 mil i sprawdzają się fantastycznie we wszystkich warunkach pogodowych. Nie zgodziłbym się z tym, że są to opony całoroczne zimowe i argumentowałbym, że są to po prostu naprawdę dobre opony całoroczne. To zrozumiałe, że tak się myśli, biorąc pod uwagę agresywny wzór bieżnika, ale wygląd w tym przypadku nie przekłada się negatywnie na osiągi opony. Charakterystyka zużycia moich CC 2 jest obecnie znacznie lepsza niż w przypadku moich fabrycznych Bridgestone i mają lepszą przyczepność we wszystkich scenariuszach, bez zauważalnej różnicy w hałasie drogowym lub jakości jazdy. Próbowałem przeczytać/obejrzeć jak najwięcej recenzji i porównań i stwierdziłem, że Tyre Reviews na YT i Tire Rack mają dość obszerne testy. Nie mam pojęcia, co inni myślą o tych źródłach, ale wydawały się całkiem dobre w informowaniu konsumentów o zakupach opon.

Szczerze mówiąc, w dzisiejszych czasach wydaje się, że istnieje mnóstwo dobrych opcji opon, co jest świetne, ponieważ czuję, że naprawdę nie można się pomylić. Rozważałem niektóre opony, takie jak DWS06+, ale chciałem trochę więcej osiągów zimowych.
W której części kraju jeździsz? Czy naprawdę dobrze sprawdzają się w warunkach śnieżnych? Kupiłem CC 2 w zeszłym marcu, wtedy śnieg w mojej okolicy był już prawie stopiony.
 
#53 ·
Czy ktoś założył opony GOODYEAR ASSURANCE COMFORTDRIVE do swojego CX30 lub ma te opony? Właśnie miałem pierwszą wymianę oleju u dealera, mieli dobrą ofertę na te opony: KUP 3, CZWARTĄ DOSTAJESZ ZA DOLARA, ŁĄCZNIE 749,00 $ Z MONTAŻEM plus podatek. Dealer polecił również ustawienie geometrii kół.
 
#54 ·
Czy ktoś założył opony GOODYEAR ASSURANCE COMFORTDRIVE do swojego CX30 lub ma te opony? Właśnie miałem pierwszą wymianę oleju u dealera, mieli dobrą ofertę na te opony: KUP 3, OTRZYMAJ CZWARTĄ ZA DOLARA, ŁĄCZNIE 749,00 USD Z MONTAŻEM plus podatek. Dealer polecił również zrobienie zbieżności kół.
Brzmi jak dobra cena. Tire Rack ma je za 205 $ za sztukę, darmowa wysyłka, ale trzeba by zapłacić za demontaż/montaż i wyważenie. Czy oferują obecny rabat w wysokości 75 $, który jest w formie karty przedpłaconej lub wirtualnej karty dla Ciebie?
Moim zdaniem, jeśli Twój samochód jedzie prawidłowo, a obecne opony zużywają się równomiernie, nie brałbym zbieżności.