Zaskoczony negatywnymi komentarzami właścicieli na temat opon OEM CX-30, szukałem szerszej próby opinii z mojego ulubionego źródła recenzji opon; TireRack.com:
Bridgestone Turanza EL440
Cholera jasna - recenzje są przerażające. Nie chcę znowu spędzić czterech lub więcej lat na jeździe na kiepskich oponach, czekając na dzień, w którym w końcu będę mógł kupić odpowiednie opony do mojego samochodu. Co więcej, opony "takeoff" jak nowe mają jakąś wartość odsprzedaży, podczas gdy opony "używane" są praktycznie bezwartościowe. Przy 267 milach na moim liczniku kilometrów, zegar szybko tyka, a opony OEM stają się rzeczami, za których utylizację będę musiał faktycznie ZAPŁACIĆ.
Zatem, co kupić, aby zastąpić straszne opony OEM? Główne opcje opon w rozmiarze 215/55R18 to:
[TD]
[TD>Michelin CrossClimate2 [/TD>
[TD>Grand Touring All-Season[/TD>
[TD]
[TD>Michelin Defender T+H[/TD>
[TD>Standard Touring All-Season[/TD>
[TD]
[TD>Michelin Defender2 (nowe)[/TD>
[TD>Standard Touring All-Season[/TD>
[TD]
[TD>Continental Cross Contact LX25[/TD>
[TD>Standard Touring All-Season[/TD>
[TR][TD]
Patrząc dalej, odkryłem, że do 31 sierpnia 2022 r. Continental oferuje rabat w wysokości 70 USD na Cross Contact LX25. Co więcej, jeśli zarejestrujesz się na kartę kredytową Continental Tire (za pośrednictwem Synchrony.com z oszałamiającym 29,99% RRSO), możesz otrzymać drugi rabat w wysokości 70 USD (oba rabaty można złożyć online razem dla przedpłaconych kart debetowych VISA). Jest to więc najtańsza z czterech oczywistych, wysoko ocenianych opcji opon (dla moich potrzeb związanych z jazdą) PLUS 140 USD rabatów.
Oto recenzje TireRack.com dotyczące Continental Cross Contact LX25:
Chciałbym usłyszeć, co inni właściciele CX-30 mają do powiedzenia na temat swoich doświadczeń z oponami i dokonanych wyborów.
Bridgestone Turanza EL440
Cholera jasna - recenzje są przerażające. Nie chcę znowu spędzić czterech lub więcej lat na jeździe na kiepskich oponach, czekając na dzień, w którym w końcu będę mógł kupić odpowiednie opony do mojego samochodu. Co więcej, opony "takeoff" jak nowe mają jakąś wartość odsprzedaży, podczas gdy opony "używane" są praktycznie bezwartościowe. Przy 267 milach na moim liczniku kilometrów, zegar szybko tyka, a opony OEM stają się rzeczami, za których utylizację będę musiał faktycznie ZAPŁACIĆ.
Zatem, co kupić, aby zastąpić straszne opony OEM? Główne opcje opon w rozmiarze 215/55R18 to:
Opona[/TD> [TD]Kategoria[/TD> [TD] MSRP [/TD> |
$225 [/TD> |
$212 [/TD> |
$212 [/TD> |
$205 [/TD>[/TR> |
[TD>Michelin CrossClimate2 [/TD>
[TD>Grand Touring All-Season[/TD>
[TD]
[TD>Michelin Defender T+H[/TD>
[TD>Standard Touring All-Season[/TD>
[TD]
[TD>Michelin Defender2 (nowe)[/TD>
[TD>Standard Touring All-Season[/TD>
[TD]
[TD>Continental Cross Contact LX25[/TD>
[TD>Standard Touring All-Season[/TD>
Patrząc dalej, odkryłem, że do 31 sierpnia 2022 r. Continental oferuje rabat w wysokości 70 USD na Cross Contact LX25. Co więcej, jeśli zarejestrujesz się na kartę kredytową Continental Tire (za pośrednictwem Synchrony.com z oszałamiającym 29,99% RRSO), możesz otrzymać drugi rabat w wysokości 70 USD (oba rabaty można złożyć online razem dla przedpłaconych kart debetowych VISA). Jest to więc najtańsza z czterech oczywistych, wysoko ocenianych opcji opon (dla moich potrzeb związanych z jazdą) PLUS 140 USD rabatów.
Oto recenzje TireRack.com dotyczące Continental Cross Contact LX25:
Chciałbym usłyszeć, co inni właściciele CX-30 mają do powiedzenia na temat swoich doświadczeń z oponami i dokonanych wyborów.