Mazda CX‌-30 Forum banner
21 - 40 of 102 Posts
Ik pronk met mijn twee Mazda's terwijl ik schaamteloos reclame maak voor mijn project in anime-stijl.

View attachment 1296
Ik moet over ongeveer twee jaar upgraden... en mijn vraag aan jullie betreft de kleur, waar ik momenteel twijfel tussen diep kristalblauw en polymetaalgrijs... als je weer een kleur zou moeten kiezen en alleen die twee, welke zou het dan zijn en waarom? Ik heb momenteel sonic silver omdat het er scherp uitziet voor mij en het is een lease, dus ik zit er niet langer dan 3 jaar aan vast. Ik zou mijn volgende voertuig ook weer keramisch coaten, net als mijn huidige, en het kwam met een garantie op de lak tegen milieuschade aan de lak door zout, vogelpoep etc. voor 4 jaar.

Ik moet over ongeveer twee jaar upgraden... en mijn vraag aan jullie betreft de kleur, waar ik momenteel twijfel tussen het diepe kristalblauw en poly metaalgrijs... als je weer een kleur zou moeten kiezen en alleen die twee, welke zou het dan zijn en waarom? Ik heb momenteel sonic zilver omdat het er scherp uitziet voor mij en het een lease is, dus ik zit er niet langer dan 3 jaar aan vast. Ik zou mijn volgende voertuig ook weer keramisch coaten, aangezien mijn huidige dat wel doet en een garantie heeft op de lak tegen milieuschade aan de lak door zout, vogelpoep etc. voor 4 jaar.
Als ik het opnieuw zou moeten doen, zou het nog steeds Deep Crystal Blue zijn. Het is voor mij meer een persoonlijke voorkeur dan Polymetal Grey.

😍😍 Hoeveel heeft het gekost en hoe bevalt het je?
Het kostte me ongeveer US$1.500. Het is heel gemakkelijk schoon te maken en ik hoef me geen zorgen meer te maken over parkeren onder een boom.

Wat een beauty, heb je er iets speciaals aan gedaan qua details? En ik wou dat onze Noord-Amerikaanse modellen de zijmarkeringslichten niet hadden, waardoor de koplampen er zoveel beter uitzien zonder 😍
Afgezien van de PPF heb ik net chromen inzetstukken boven de richtingaanwijzers aan de voorkant toegevoegd.
1418

Afgezien van de PPF heb ik net chromen inzetstukken boven de richtingaanwijzers aan de voorkant toegevoegd.
View attachment 1418
Dat is echt een mooie touch 😊, iets dat Mazda in de fabriek zou moeten overwegen op de premium afwerkingen.

21 - 40 of 102 Posts