Mazda CX‌-30 Forum banner
41 - 60 of 102 Posts
😍 Ziet er prachtig uit. Heb je ook de kunststof afwerking gedaan en hoeveel heeft dit allemaal gekost? Gaven ze een tijdsbestek van hoe lang het zou duren?
Ja, de hele auto is gecoat. 3-5 jaar met goed onderhoud. Het kostte 1,4k, inclusief volledige wasbeurt, interieurdetails (hoewel mijn auto pas 400 mijl oud is), kleibehandeling, de volledige Gtech-applicatie inclusief wielen.

Dat klinkt zo mooi! Ik ben erg in de verleiding geweest om een keramische coating te laten doen, maar weet niet zeker of er betrouwbare bedrijven in mijn omgeving zijn 😦 en de prijs, hoewel ik er zeker van ben dat het de moeite waard is.

Dat klinkt zo mooi! Ik ben erg in de verleiding gekomen om een keramische coating te laten doen, maar ik weet niet zeker of er betrouwbare winkels in mijn omgeving zijn 😦 en de prijs, hoewel ik er zeker van ben dat het het waard is.
Voor mij voelde het alsof ik dit nodig had. Hoewel hij in Manhattan in de garage staat en zelden wordt gereden (2x per maand naar CT), zit er nog steeds veel vogelpoep, stof en gewoon vuil op de auto. Ik wil elke vorm van langdurige aantasting van mijn lak / blanke lak zoveel mogelijk voorkomen.

Er zijn ook genoeg gerenommeerde installateurs hiervoor, omdat ik in NYC woon.

Voor mij voelde het alsof ik dit nodig had. Hoewel hij in Manhattan in de garage wordt gehouden en zelden wordt gereden (2x per maand naar CT), komt er nog steeds veel vogelpoep, stof en gewoon vuil op de auto. Ik wil elke vorm van langdurige aantasting van mijn lak / blanke lak zoveel mogelijk voorkomen.

Er zijn ook genoeg gerenommeerde installateurs hiervoor omdat ik in NYC woon.
😀 Daar valt niet tegen te argumenteren. Ik ben in Buffalo New York, maar het lijkt hier niet zo'n hot topic te zijn 😞

Wait ! You are in NYC too ? Amazing ! I've only seen 1 Turbo in Manhattan (or anywhere for that matter) and it was polymetal grey.
Yes I am! Come to think of it, I did see another turbo a couple weeks back, blue exterior / black interior, so our trims are floating about the area.

Image

Image

Ik weet niet wat het is, maar om de een of andere reden lijken de zwarte turbo-wielen/banden kleiner dan de niet-turbo zilveren.

Alsof er een veel grotere wielafstand is.

Vandaag chromen zijlijsten, motorkapsteunen en deurvizieren toegevoegd. Speciale dank aan Mikstore Car Accessories.

Image

Image

Ik weet niet wat het is, maar om de een of andere reden lijken de zwarte turbo-wielen/banden kleiner dan de niet-turbo zilveren.

Alsof er een veel grotere wielkast is.
Dit komt omdat de overzeese modellen lager bij de grond staan dan de Noord-Amerikaanse, wat de illusie creëert die je ziet.

41 - 60 of 102 Posts