Mazda CX‌-30 Forum banner
81 - 99 of 102 Posts
Wat een verschil met de bovenstaande foto's toen het niet zonnig was.
View attachment 7373
Sommige voertuigen zien er zoveel beter uit in omstandigheden met weinig licht, bewolkt/schaduwrijk, IMO. Ik ben geen fan van mijn Carbon Edition in fel, intens zonlicht, vergeleken met hoe het er anders uitziet.

owns 2022 Mazda CX-30 Carbon Edition (NA 2.5L, No Cylinder-Deactivation)
Sommige voertuigen zien er zoveel beter uit in minder licht, bewolkte/schaduwrijke omstandigheden IMO. Ik ben geen fan van mijn Carbon Edition in fel, intens zonlicht, vergeleken met hoe het er anders uitziet.
De diepe kristalblauwe mica lijkt van kleur te veranderen, afhankelijk van het licht en de hoek waarin je het vangt, net als het rood en zwart. Ik ben onlangs door een regenbui gegaan en stopte om te eten, de zon kwam tevoorschijn en de regendruppels zagen eruit als blauwe diamanten in de lak.

Het diepe kristalblauwe mica lijkt van kleur te veranderen, afhankelijk van het licht en de hoek waarin je het vangt, net als het rood en zwart. Ik ben onlangs door een regenbui gegaan en stopte om te eten, de zon kwam tevoorschijn en de regendruppels zagen eruit als blauwe diamanten in de lak.
Ik zag de mijne een heldere groene plek vertonen in het avondlicht, maar ik ben er niet in geslaagd om het te krijgen.

Ik zag dat de mijne een heldere groene plek vertoonde in het avondlicht, maar ik ben er niet in geslaagd om het te krijgen.
Ik heb het af en toe ook, kan de hoek niet vangen om een consistente reflectie te krijgen, laat staan een foto te maken. De mica lijkt zijn eigen kleur(en) te hebben.

Deep Crystal Blue Mica is een geweldig uitziende lak in een grotere verscheidenheid aan lichtomstandigheden in vergelijking met mijn Carbon Edition (IMO), maar ik ben nog steeds een grote hater :mad: van Mazda's keuze om chroom-zilveren voor-/zijkanten en dakrails op de CX-30 te plaatsen, gezien de dikke zwarte bekleding, en vooral op die met extra zwarte wielen/zijspiegels.

owns 2022 Mazda CX-30 Carbon Edition (NA 2.5L, No Cylinder-Deactivation)
  • Like
Reactions: Rascey
81 - 99 of 102 Posts