Mazda CX‌-30 Forum banner
21 - 40 of 52 Posts
Al het natuurlijke licht, geen bewerkingen. Goed ontworpen, Mazda.
Leuke foto, maar Neem even de tijd om je profiel bij te werken:
  1. Ga rechtsboven naar je avatar en klik vervolgens op Accountinstellingen
  2. Vul vervolgens in het veld Locatie je ‘Locatie’ in (de stad en het land waar je woont).
  3. Vul in Voertuigdetails: je CX-30-gegevens in.
  4. Scrol naar beneden en klik op Opslaan
Vervolgens, plaats hier een introductie. Het is alsof je een gesprek begint door 'Hallo' te zeggen. Als je je afvraagt ​​wat je moet zeggen, bekijk dan de introducties van andere leden. Sommige zijn gedetailleerd, andere kort. Maar onthoud, plaats geen problemen in het gedeelte Nieuwe leden.

Als je nieuw bent in forums, of het formaat van dit forum, dan lees hier onze introductie.

Erg mooie auto's! Ik kan niet wachten om er een te krijgen. Ik weet zeker dat ik Machine Gray zal nemen, maar ik worstel nog steeds om te beslissen of ik Black Rimms of Gray Ones moet nemen... o_O
Bedoel je het standaard lichtmetalen zilver of het Mazda gunmetal grijs? De zwarte velgen zijn, althans op de Amerikaanse markt, voorbehouden aan Turbo-modellen, en als je eenmaal bij de turbo-uitvoering bent, is het de enige keuze (OEM/voorraad). De gunmetal velgen zien er erg mooi uit, de enige kleur die ik zou overwegen boven de volledig zwarte die op de mijne zaten.

Best spannend om met mijn nieuwe auto mijn eerste mtb-rit te maken. Ik heb al een set zwarte wintervelgen gekocht, maar ik zie nu dat ik iets moet doen aan mijn zilveren zomerwielen... Deze kleur staat zoveel beter met zwarte wielen.

de zwarte wielen zien er geweldig uit! Moest je uiteindelijk ook TPMS-sensoren laten installeren of kon je ze overslaan?
TPMS-sensoren zijn niet nodig, maar mijn winterbanden zitten er ongeveer de helft van het jaar op, dus ik heb een set van Mazda besteld. Ik wil niet te maken hebben met het dashboardlampje, of erger nog, een waarschuwing als die in deze auto bestaat.

De herfst is hier in Denemarken, dus tot ziens voorlopig voor mijn 18 inch wielen en hallo tegen 16 inch winterbanden van Bridgestone. De lichtmetalen velgen hebben dezelfde kleur als mijn Mazda in machinaal grijs. Ik heb ze bij mijn lokale dealer gekregen.

Ik heb altijd al een Machine Gray Metallic Mazda gewild. De Mazda6 uit 2010 had die optie niet. Heb Black Cherry gekregen. De Mazda3 uit 2018 was een zilveren sedan waar ik de deal niet voorbij kon gaan. Drie is scheepsrecht.

Attachments

21 - 40 of 52 Posts